Skriv dit barn ind

Vi er i tæt samarbejde med pladsanvisningen, som står for fordelingen af børn i de forskellige dagtilbud i kommunen. Det er forældres eget ansvar at skrive barnet op til en plads.

Opskrivning

Ønsker du at skrive dit barn op til en plads i Fogedgården, så skal du anvende selvbetjeningsløsningen Minpladsanvisning.dk. Du skal huske at skrive dit barn op senest tre måneder før, du skal bruge en plads. Som udgangspunkt får du tilbudt en plads af pladsanvisningen cirka 1 måned før, dit barn skal starte i dagtilbud. Fogedgården er en integreret institution, hvilket betyder at dit barn automatisk får plads i børnehaven hvis det har gået i vuggestue hos os.

Tilflytter/institutionsskift

Skal du flytte til Køge Kommune og kan fremvise dokumentation herfor til Pladsanvisningen, kan dit barn skrives på ventelisten, selv om I endnu ikke er flyttet hertil. Du kan skrive dit barn op på Minpladsanvisning.dk

Udmelding

Du kan melde dit barn ud af dagtilbuddet med en måneds varsel frem til den 15. i måneden, eller den sidste dag i måneden via Minpladsanvisning.dk

Besøg for nye forældre

Du er velkommen til at komme på besøg i Fogedgården, inden du skriver dit barn op til en plads eller når du tilbydes plads hos os. Du kan lave en aftale om rundvisning med dagtilbudsleder, Sine From (Sine.from@koege.dk)

Der er hjælp at hente, hvis du har brug for hjælp til digital selvbetjening på minpladsanvisning.dk

Åbningstider:

Mandag til onsdag kl. 09.00 - 14.00
Torsdag kl. 12.00 - 18.00
Fredag 09.00 - 13.00

Telefonnummer: 56 67 23 44
E-mail: pladsanvisning@koege.dk

Vuggestue velkomstfolder

Shape Created with Sketch.

Børnehave velkomstfolder

Shape Created with Sketch.